D4S provera zdravlja Vašeg MPP
Zakažite proveru zdravlja Vašeg Malog poslovnog programa – MPP Ili Zakažite proveru zdravlja Vaše informaciono komunikacione infrastrukture.
D4S Profesionalni servisi su dizajnirani su da zadovolje Vaše jedinstvene potrebe u cilju osiguranja dobrog funkcionisanja softvera iz Edicije „Mali poslovni programi“.
Naši servisi su dizajnirani tako da pruže odgovore postojećim i novim klijentima. Možemo da Vam pomognemo u procesu planiranja kupovine i odabira adekvatne i najpovoljnije licence za Vas, strateški adekvatnog uređenja postavke sistema u cilju dugoročne podrške podataka Vašem poslovanju, implementacije poslovnog rešenja u cilju stvaranja što veće upotrebne vrednosti softvera za Vas, dizajna potrebnih integracija ili podrške u korišćenju rešenja i obuke za pravilno korišćenje softvera.
Bez obzira da li ste tek počeli da koristite MPP kao poslovni softver ili ste dugogodišnji korisnik poslovnog softvera, možete da koristite naše profesionalne servise.
Korisnici Malog poslovnog programa, bez sumnje, suočavaju se sa stalnim pritiskom da se uoče, razumeju i primene nova zakonska rešenja, da ažurno i adekvatno prezentuju tražene podatke za operativno upravljanje poslovodstvu kompanije, da budu u toku u dovoljnoj meri sa intenzivnim tehnološkim inovacijama, a često imaju malo vremena da se više upoznaju sa poslovnim rešenjem koje im pomaže u ostvarivanju radnih zadataka.
Usluga Provera zdravlja MPP uključuje dva(2) efektivna sata D4S Profesionalnih servisa. Naši inženjeri će osigurati da se primene najbolje prakse primerene za Vašu organizaciju sa ciljem da uživate punu iskorišćenost trenutnih mogućnosti Malih poslovnih programa.
Usluga Provere zdravlja MPP, je fenomenalna ako ste novi korisnik koji počinje sa korišćenjem poslovnog softvera, a isto tako je značajna u vidu godišnjeg pregleda provere i ispravnosti poslovnog rešenja kao i upoznavanje sa novim mogućnostima poslovnog softvera.
Korisnicima Edicije „Mali poslovni programi“
Inicijalni razgovor na temu aktuelnih problema, izazova ili potreba za rešavanjem pojedinih slučajeva
Provera instalacije u cilju osiguranja ispravnosti i funkcionalnosti, upoznavanje sa značajnim funkcionalnostima i provera da li je poslednja verzija instalirana.
Pregled računara na kome se nalazi baza podataka
Intervju sa primernim korisnikom poslovnog rešenja.
Rezime svih uočenih nepravilnosti i preporuke koje radnje treba preduzeti.
Upoznavanje sa uočenim nepravilnostima, zajednički pregled i prikaz/primena/upoznavanje sa preporučenim radnjama.
Zakažite proveru zdravlja Vašeg MPP danas
Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju
Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.
U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.
Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…
Ako se pitate ili imate situaciju da...
Dešavaju Vam se razni sitni problemi u programu?
Budite slobodni da pošaljete mejl, pozovete, da rešimo problem.
Zašto da koristim uslugu D4S Provera zdravlja Vašeg MPP?(Nemam probleme u radu, nema dodatne potrebe, nemam izmene u programu)
Na primer, auto ne morate da vozite godinu dana, trebate da uradite mali servis, slično tako pod pretpostavkom da ne updatujete računare / program, ne postoji garancija da nešto neće iskočiti kao problem i da Vam neće trebati neki vid podrške i rešenja, verovatno u opisanom slučaju značajno manje, ali trebaće.
Ništa nismo radili, imamo problem ne funkcioniše računar/program.
Nije ne predviđena situacija. Čak i da ne updatujete program, možete da očekujete da imate nekakav problem sa računarom u određenom trenutku (ne reaguje, u sred rada plav ekran, startuje se duže nego inače i tako dalje). Nemojte da programsku podršku radite sami.
Mi kao knjigovodstvena agencija, imamo potrebu, da nam se problemi na programu rešavaju što pre.
Razumemo Vas potpuno i želimo da Vas podržimo u toj nameri. Jednostavno rečeno, Vi ne brinete o aplikaciji i ne bavite tehničkim detaljima. Vi radite Vaš posao, a aplikacija će funkcioniše kako treba. Mi vodimo računa o Vašoj instalaciji i time drastično smanjujemo probleme.
Koji su načini saradnje sa D4S po pitanju pružanja podrške?
Portal – eMail - TeamViewer - Telefon – VPN + RemoteDesktop. Imamo ljude, poslovni prostor, vreme, opremu i licencu za TeamViewer.
Šta D4S preporučuje?
Rad i rezultati. Referentni poslovi i klijenti. Mi kao malecka firma, zapošljavamo nove ljude, ulažemo značajna sredstva u informaciono komunikacionu infrastrukturu, sve što koristimo je podržano licencom i plaćenom podrškom, po svim pitanjima gledamo da se što bolje organizujemo i pružimo kvalitetnu uslugu našim korisnicima.
Mi Vas kontaktiramo i uputimo zahtev, Vi rešite problem i to uredno naplatite?
Da, tako je.
Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju
Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.
U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.
Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…
Pružanje podrške
D4S ima obučenu, iskusnu i sertifikovanu tehničku podršku.
Za implementaciju primarno je zaduženo lice Nenad Dačić,
15 godina iskustva u ovim i povezanim poslovima.
Preko 400 preduzeća do sada sa kojima je realizovana saradnja.
Preko 1000 projekata raznih vrsta koji su realizovani kod krajnjeg korisnika.
Rad sa velikim, komplikovanim, specifičnim i raznim delatnostima.
Multidisciplinarni pristup u rešavanju u problema I dugoročno uspostavljanje svakog rešenja.
Lista referentnih klijenata i popularno rečeno organska svedočanstva korisnika
Iskustvo u implementaciji softvera I unapređenju poslovanja različitih poslovnih segmenata kompanija, različitih privrednih delatnosti.
Priznati sertifikati u zemlji i inostranstvu (Nenad Dacic - Director - D4S | LinkedIn)
#Instalacija, #Instalacija servera, #instalacija_klijenta, #BackUp_Instalacije, #ObukaKorisnika, #Šifarnic/Šifrarnici, #PoslovniProcesi, #NaprednoIzveštavanje, #Vizuelno_Izveštavanje, #BackUp_BazePodataka, #optimalni_rad_bazePodataka, #identiteti_korisnika_softvera, #integracija_ActiveDirectory(AD), #SingleSignOn, #PovezivanjeKlijenata, #Kontrolisan_Pristup, #EvidencijaPristupaPodacima, #KontrolaPristupaPodacima, #povezivanjeŠtampača, #DigitalizacijaDokumenata, #podešavanjeAplikacije, #elektronskoPotpisivanje, #Konsultacije, #Podrška, #RešenoSveRešenoSad
Tipične usluge podrške i konsultacija
Cena usluga pružanja podrške je 3.600,00 RSD bez PDV-a. (svim kanalima komunikacije) Ukoliko je potrebno da se izađe na lokaciju za korisnike na teritoriji Beograda, iznosi 1.000,00 RSD bez PDV-a.
Ukoliko je potrebno da se izađe na lokaciju za korisnike van teritorije Beograda, korisnik snosi troškove puta i boravka. Zavisno od lokacije napravi se dogovor sa korisnikom.
Specifične usluge
Specifični jedinstveni zahtevi imaju jedinstvenu specifičnu cenu. Po principu Zahtev – Ponuda.
Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju
Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.
U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.
Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…
Implementacija poslovnog softvera
U prethodnom periodu trudili smo se da radimo i stvaramo rezultate, a manje da objašnjavamo i prezentujemo minuli rad.
Odlučili smo da pristup promenimo, da objasnimo i prezentujemo.
U nameri da ukažemo na kvalitet naših usluga implementacije rešenja i softvera
i da prezentujemo značaj ostvarenih rezultata ovim procesom implementacije,
došli smo do zaključka da je potrebna prezentacija našeg pogleda
na problematiku razvoja i implementacije
informaciono komunikacionih rešenja
u cilju ispravnog razumevanja i usaglašenja očekivanja
od strane vlasnika kompanija, korisnika naših usluga, često i kolega, zaposlenih i šire zajednice.
Odgovori na često postavljano pitanje, ovih godina:
Šta je to što mi radimo i zašto to toliko košta i tome slično?
Nadamo se da ćemo pružiti bar deo odgovora u narednim redovima.
Prvo ćemo vas uvesti u naše sagledavanje postojanja jednog, bilo kog privrednog društva/ privrednog sistema (bez obzira da li je organizacija, firma, korporacija, preduzetnik, veliko/malo, domaće/strano).
Mi implementaciju, naš zadatak, vidimo kao esencijalno važnu, zato što je prema našem gledištu po sredi tačka integrisanja:
A sve to sa ciljem da kada se implementacija završi i sistem pusti u produkciju, da sve funkcioniše, svi znaju šta treba da rade i samostalni su u funkcionisanju.
Mi smo uvek tu da podržimo novu promenu konsultacijom ili nekim novim rešenjem.
Svi pobrojani i ne parametri:
Isto tako podrazumevano je da postoji sezonalnost, da postoji ciklično ponašanje i tako dalje.
Priče su razne i brojne, ali istina je da treba podržati život i zahteve/promene na tom putu.
Mi radimo tako da svako naše rešenje, bude rešenje koje će odgovoriti svim promenama od gore navedenih aspekata.
Zato ćemo prezentovati, šta je TO REZULTAT IMPLEMENTACIJE REŠENJA koristeći d4s usluge.
Ovo su ujedno i ŽELJE i IDEJE potencijalnih korisnika, ali ovo je ujedno i REALNOST naših korisnika usluga.
Ovo je najveća vrednost koju D4S pruža korisnicima svojih usluga, prethodnu deceniju i više.
Nije uobičajen ovakav pristup od strane nekog, kako se to popularno kaže „sa strane“, a da nije vlasnik.
Pristup je definitino nesvakidašnji, jedinstven, ali sa validiranim neporecivim rezultatima u praksi u prethodnih 15 godina
Ukoliko Vi kao vlasnik ili donosilac odluka ili odgovorno lice ili pojedinac koji je savestan, odgovoran imate sledeća razmatranja, želje i ideje:
Za početak, pretpostavljamo da možemo da ostvarimo saradnju, po mnogim pitanjima na obostrano zadovoljstvo.
Isto tako, verujemo da razumete za koje vrednosti - naše usluge i rešenja stvaraju pretpostavke.
Mi ćemo integrisati tehnologije, sisteme, procedure, podatke, zahteve i potrebe u jednu funkcionalnu celinu.
D4S predlaže rešenja koja podrazumevaju predvidive aktivnosti, opremu, troškove, vreme za realizaciju posla.
Podržavamo životne cikluse infrastrukture, organizacije, softvera, poslovanja.
Uvek predlažemo princip da se imenuju lica od poverenja na početku naše saradnje, koja će sa Vaše stane učestvovati u planiranju i implementacije i koja će ujedno kontrolisati naš rad i overavati radove, licence i drugo shodno verodostojnim činjenicama na terenu, poštujući visoke moralne i etičke standarde.
Mi se obavezujemo da ćemo sa pažnjom dobrog domaćina/privrednika da pristupimo poslu i da se potrudimo da realizujemo sve Vaše zahteve.
Naš rad i rezultati nas preporučuju.
Iskustvo i druge kapacitete posedujemo i smatramo da možemo uspešno da odgovorimo Vašem zahtevu.
2020. godine obeležavamo 10 godina uspešnog poslovanja.
Na osnovu lične inicijative osnivača, značajnim investicijama u znanje i opremu u dugom roku, zahvaljujući svestranom obrazovanju i višedecenijskom praktičnom iskustvu pružamo integrisane usluge uspostavljajući proverena ili inovativna rešenja.
Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju
Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.
U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.
Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…