Modul za evidenciju osnovnih sredstava – POLIS – omogućava vođenje knjigovodstvene i poreske evidencije osnovnih sredstava, kreiranje njihovih kartica, obračun amortizacije, popis osnovnih sredstava, štampanje obrazaca i izveštaja.
Program je namenjen preduzećima koja samostalno vode evidenciju o stanju osnovnih sredstava.
Funkcionalnosti modula POLIS su:
- Kreiranje kartica osnovnih sredstava.
- Knjigovodstvena i poreska evidencija osnovnih sredstava.
- Evidencija povećanja i smanjenja vrednosti osnovnih sredstava.
- Evidencija otuđenja i otpisa osnovnih sredstava.
- Praćenje po lokacijama, organizacionim jedinicama, računopolagaču.
- Pojedinačni ili grupni obračun knjigovodstvene amortizacije, po proporcionalnom ili degresivnom metodu.
- Obračun poreske amortizacije i kreiranje OA obrasca.
- Evidencija revalorizacije osnovnih sredstava.
- Vođenje osnovnih sredstava po nomenklaturnim grupama.
- Izrada popisa osnovnih sredstava, štampanje popisne liste, evidencija popisnog viška i popisnog manjka.
- Izrada PK obrasca. - PORESKI KREDIT ZA ULGAGANJA U OSNOVNA SREDSTVA
- Izrada OA-1, OA/N, POA obrazaca. - OA-1
OA/N
POA obrazac
- Generisanje operativnih izveštaja na osnovu svih raspoloživih podataka.
- Praćenje istorije promena amortizacione stope, organizacione jedinice i računopolagača osnovnog sredstva.
- Set izveštaja i pregleda osnovnih sredstava po definisanim atributima.
- Mogućnost evidencije alata i sitnog inventara kroz formu kartice osnovnog sredstva.
CENA LICENCE – GOTOVIH SOFTVERSKIH REŠENJA – Edicije „Mali poslovni programi 2“
Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju
Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.
U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.
Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…