Rad sa podacima
- Konkurentno filtriranje podataka po više kriterijuma, kao i određivanje opsega za filtriranje podataka.
- Velike mogućnosti izveštajnog sistema, DataGrid, Print, Pivot, VisualInteligence, Integrate with Excel.
- Izvoz podataka u Microsoft Word i Excel programe i mogućnost dalje obrade u njima; kao i PDF.
- Copy iz programa - Paste bilo gde - tačne tabelarne strukture.
- Jedinstven unos podataka – Unos se vrši samo jednom jednog podatka na jednom mestu, baza je relaciona pa se jedan podatak koristi na drugim lokacijama u sistemu.
- Obezbeđene u aplikaciji svih elementarnih funkcionalnosti koje postoje u Excelu, isto tako na potrebnim mestima obezbeđene funkcionalnosti Worda (word i excel kontrole).
- Pretraživanje podataka prema automatski „više pisama“ (ćirilično/latinično/engleski kod) na nivou kolone ili na nivou celog DataGrida. Svi vidovi pretrage prema tipu podatka su podržani uključujući logička i/ILI/NI/Nili relacije.
- Sve što je propisano moguće je da se elektronski izveze i preda na dalju obradu. Korisnici podataka su PoreskaUprava, PoslovneBanke, APR, Projekti Trezora i ostali (virmani, pdv prijava, pd prijave, završni račun, glavna knjiga, RINO i drugo).
Zakonodavni aspekt
- Programi su u potpunosti legalni i licencirani.
- Softver se ažurno usklađuje sa zakonima Republike Srbije, pogotovu u domenu poreske politike, finansija i računovodstva.
Tehnološki aspekt
- Jedinstvena baza podataka – Poslovni procesi su podržani programskim modulima koji dele zajedničku bazu podataka.
- Mogućnost rada u mreži, bez doplate dodatnih licenci poslovnog softvera (LAN,VPN), Remote App.
- Potvrda Microsofta o ispravnosti, kvalitetu i autentičnosti softverskog rešenja, Microsoft sertifikovan za okruženja buduće generacije Windows 8 i dalje.
- Najnovijim informacionim tehnologijama realizovano rešenje.
- Korišćenje mogućnosti višejezgarnog procesora i paralelizam u radu, sistem podržava i multiprocesiranje i multithreading na nivou generisanja zahtevnih izveštaja.
- 32 bit i 64 bit verzija aplikacije.
- Softversko rešenje je realizovano kao Klijent/Server aplikacija.
- Rad sa više modula istovremeno i rad više korisnika istovremeno/konkurentno – kretanje kroz menije različitih modula bez prekida započetih operacija.
- Razmena podataka – Gde nema interneta na dislociranoj lokaciji, određene podatke moguće je distribuirano razmeniti sa centralnom lokacijom.
Softverski aspekt
- Dostavljanje bitnih parametra za obračun putem Web servisa (minimalne i maksimalne osnovice za obračun doprinosa, neoporeziv iznos, kursna lista itd.).
- Integrisana email infrastruktura u okviru aplikacije.
- Mogućnost dorade programa prema specifičnim zahtevima korisnika.
- Program je digitalno potpisan
- Softver automatski obrađuje sve individualne transakcije bez obzira na lokaciju unosa i modul unosa, generišući integrisanu sliku finansijskog stanja preduzeća.
- Softver ima direktan upit u bazu podataka NBS i preko tog linka preuzimaju se automatski sve valute i svi kursevi prema NBS za svaki dan.
- Srpski jezik – Interfejs softvera može da se podesi u dva moda Ćirilično i Latinično, u svim oblastima: ekrani, dokumentacija srpski jezik je primarno zastupljen.
- Više valutni sistem – Softver ima mogućnost rada sa više valuta u okviru jednog preduzeća.
- Zajedničke funkcije/programske procedure modula – Programski moduli dele zajedničke funkcije.
- Višejezičnost – Možemo kompletno softversko rešenje da „portujemo“ na željeni jezik imamo iskustva sa ruskim, turskim, engleskim , nemačkim, mađarskim.
- Aplikacija je unicode.
- Softver ima direktan upit u bazu podataka NBS preko PIB-a poslovnog partnera i omogućava proveru, status blokade i preuzimanje i korišćenje drugih generalnih parametara poslovnih partnera.
- Softver omogućava vođenje X poslovnih godina u jednoj bazi podataka i sve je pod jednom ikonicom
- Postoje šeme i protokoli za automatsko zatvaranje i otvaranje poslovnih knjiga i drugih periodičnih operacija
Sigurnosni aspekt
- Evidencija promena – Sistem za logovanje može da vodi evidenciju na nivou koji korisnik je sa kog računara kog datuma u koje vreme koji podatak (insert/update/delete) koji je stari podataka – koji je novi podatak.
- Korisnički nalog – Obezbeđuje formiranje radnog okruženja na nivou radnog mesta.
- Na nivou dokumenata na formi postoji evidencija kada je koji korisnik pristupao kom dokumentu.
- Postoji mogućnost kontrole pristupa nad podacima ne samo nad funkcionalnostima programa.
- Postoji mogućnost pseudominizacije.
- Skalabilnost – Softver ima mogućnost dodavanja novih klijenata u skladu sa potrebama.
- Kontrola i prava pristupa – Svi moduli mogu da imaju zajedničku ili pojedinačnu kontrolu pristupa, Prava pristupa mogu da se uređuju od nivoa dugmeta do nivoa Modula sa stanjima (Access, Denied, ReadOnly, Invisible).
- Postoji integracija AD (Aktivnim direktorijumom) sa ciljem uređenja pristupa funkcionalnostima i podacima.
Ostvarite pun potencijal softvera - adekvatnom implementacijom
- Moguć je veliki stepen saradnje sa ciljem uspešne implementacije i primene u Vašim konkretnim potrebama.
Korisnički aspekt
- Jednostavnost korišćenja aplikacije.
- Korisničko definisanje izgleda aplikacije i sadržaja ekranskih formi.
- Nezavisnost korisnika – Mi gledamo da vas osposobimo da što više i što kompletnije samostalno koristite softver u punom obimu.
- Višegodišnje iskustvo u razvoju poslovnih programa implementirano module.
- Gotovo softversko rešenje koje eksploatiše veliki broj korisnika preko 2.000, već skoro 20 godina.
- Ažurno uputstvo za upotrebu ugrađeno u sam program; referencirano sa opcijama.
Komercijalni aspekt
- Neograničen broj klijentskih računara, bez dodatnih troškova licenci.
- Neograničen broj preduzeća, bez dodatnih troškova licenci.
- U dinarima iskazana cena softvera.
- Stabilne cene u dugom roku, za 10. godina samo jednom je promenjena cena.
- Predvidiva saradnja - obaveštenje unapred 6. meseci.
Modularnost
- Modularnost omogućava korisniku da programom pokrije samo one segmente poslovanja koje želi.
- Mogućnost naknadnog dokupljivanja nedostajućih modula/opcija ili prelaska na viši nivo programa.
Podrška
- Konsultacije telefonom i putem maila, izlazak na lokaciju korisnika, udaljena podrška.
- Sertifikovana, stručna i referentna podrška u eksploataciji rešenja.
- Više od 15 godina iskustva u pružanju podrške.
- Nismo naišli na zahtev koji nismo uspeli da rešimo.
Integracioni aspekt
- Pozitivna iskustva u integracijama sa proizvođačima drugih softverskih rešenja iz različitih oblasti.
- Mogućnost integracije sa drugim softverima – Imamo modul koji brine o svemu u dugom roku, svi vidovi integracije su podržani (files, WebServices, itd.) u svim pravcima. (Na zahtev i pod kontrolom korisnika, Bez zahteva i kontrole korisnika).
Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju
Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.
U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.
Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…