SRB

ESET Antimalver rešenja

Ponuda rešenja

Zašto mi preporučujemo ovo rešenje?

Korišćenje rešenja poslednjih 20 godina u svim fazama razvoja računarstva, malicioznih pretnji i samog softverskog rešenja.

Dobra iskustva,

Povoljna cena obzirom na platežnu sposobnost privrede u našoj zemlji,

Najbolji odnos cene i kvaliteta,

Ne ugrožava i ne smanjuje značajno performanse računara,

Velika fleksibilnost i mogućnost da se podesi željeni stepen zaštite.

Priznat i poznato rešenje u svetu koje je izlistano u okviru pretrage i potrage za problemima… Više...

ESET Endpoint Antivirus

Eset Endpoint Antivirus je antivirusna i antispajver zaštita za firme svih veličina i profila, koje kupovinom licenci uživaju visok nivo sigurnosti i besplatnu tehničku podršku na srpskom jeziku. Eset antivirusni program koristi veoma napredne funkcionalnosti kao što su ESET Cloud tehnologija, kontrola uređaja i daljinska administracija klijenata. 

ESET Endpoint Security – funkcionalnosti 

  • Antivirus
  • Anti-Phishing
  • Niski sistemski zahtevi
  • Napredni skener
  • Antispajver
  • Dvosmerni zaštitni zid
  • Sprečavanje ranjivosti 
  • Zaštita protokola
  • Anti-Theft
  • Udaljena administracija
  • Podrška za virtualizaciju
  • Zaštita od Botneta

Licence i cene

Kupuju se na osnovu broja računara koje želite da zaštitite.

Cena zavisi od broja licenci koje kupujete.

Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju

Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.

U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.

Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…

Antivirus instalacija

Rešavanje postojećih problema i deinstalacija drugih antivirusnih rešenja
Za pretpostavljen broj računara pretpostavimo potrebno vreme po radnoj stanici, optimalno da se stari Antivirus deinstalira i reše problemi ako postoje a novi antivirus instalira i konfiguriše.

Instalacija podešavanje i dokumentovanje novog antivirusnog rešenja
Potrebno vreme da se Sistem za upravljanje celim sistemom, instalira podesi i tome slično. Potrebno vreme da se dokumentuje sve što je urađeno.

Optimizacija antivirusnog rešenja
Praćenje i optimizacija rada u narednom periodu od mesec dana sa svim promenama i situacijama

Obrazloženje cene naših usluga:
Iskazana cena pretpostavlja I da će verovatno biti dodatnih zahteva koji ne mogu da budu predviđeni, a koji će zahtevati rešavanje hitno.  Dana cena se zasniva na parametrima za pretpostavljenim vremenom angažovanja u cilju uspostavljanja rešenja u ovoj izvedbi  Ukoliko je ovakva instalacija nepotrebna  za vaš sistem. Moguće je kao I uobičajeno da imate jednostavno instaliran antivirusni program na svakom računaru.

Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju

Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.

U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.

Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…

Antivirus podrška

Specifična kupovina ostavite kontakt da vas pozovemo

Podrška bi bila prvenstveno preventivna a i prema zahtevu korisnika. Održavanje podrazumeva redovno praćenje stanja sistema i uticaj da sistem bude up-to date.

Nije moguće sve opisati i napisati, ali bitno je da imate informacije da za sve što se dešava u okviru digitalnog sveta i ima veze sa sigurnošću imate podršku od nas. Jednom mesečno sve bi se detaljno proanaliziralo, rešile situacije i prosledio vama izveštaj na mejl.

Praćenje „zdravlja“ sistema i uticaj da sve komponente budu funkcionalne i updatovane.

Aktivnosti podrške bi bile sledeće:

  • 1. Obilazak svih radnih stanica fizički na lokaciji i rešavanje trenutnih problema koje imaju, lokalne sigurnosne prirode.
  • 2. Kupite nov računar treba da se instalira antivirus i adekvatno konektuje na centralnu jedinicu.
  • 3. Na postojećim računarima kakve god anomalije da postoje u budućnosti, a u vezi su ovog sistema otklanjanje istih. Na primer, na nekim računarima sistem neće da se uključi, negde su neki moduli sistema isključeni itd.
  • 4. Imate kakve god sigurnosne probleme u digitalnom svetu:
  •      - dosta neželjene pošte na mejlu,
  •      - Vi generišete nerealno mnogo saobraćaja prema „napolju“ pa vam je internet nerealno spor.
  •      - Neko gađa Vaš internet domen  pa dospevate na crnu listu kod provajdera pa ne možete da primate mejlove i druge posledice – pomoć u vezi bilo kog vida napada.
  • 5. Saradnja i pregled bilo kakvih sumnjivih attachmenta u mejlovima u cilju da se ne aktivira bilo kakav Cryptolocker ili  šta slično.
  • 6. Potrebno je iz poslovnih razloga ako vi dozvoljavate omogućiti korišćenje određenih servisa na određenim računarima ili kako već.
  • 7. Kupite nov softver i potrebno je da taj softver bez problema funkcioniše u Vašoj mreži, osposobljenje tog segmenta novog softvera I tako dalje i tako dalje.

Aktivnosti održavanja bi bile sledeće:

Udaljenim putem a pomoću centralne konzole detekcija i rešavanje problema koji imaju uticaj na sigurnost celog sistema.

Situacije tipa:

  • Windows nije updatovan.
  • Antivirus nije updatova.
  • Antivirus nije konektovan na centralnu konzolu.
  • Detektovan spyware, virus ili bilo šta što ima nedozvoljeno ponašanje.
  • Uvidi se da je potrebno određene komponente drugačije podesiti.

Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju

Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.

U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.

Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…