SRB

IKT podrška

Uspostavljanja dugoročno sigurnog i kvalitetnog rešenja i upravljanja IKT imovinom Vaše kompanije u cilju podrške Vašem poslovanju.

Informaciono komunikacione sisteme koje smo mi osmislili i/ili implementirali odlikuje:

  • Podrške postojećem sistemu(softverima, servisima, hardveru i drugo) i mreži.
  • Strateške podrške razvoju i rastu kompanije u narednom periodu 10-15 godina.
  • Uspostavljanja visoko dostupne infrastrukture.
  • Uspostavljanju visoko raspoložive infrastrukture.
  • Upravljive infrastrukture.
  • Koncepcijski ispravna postavka.
  • Obezbeđenjem integriteta podataka i komunikacija.
  • Sigurno zatvoreno rešenje za spoljne faktore, uticaje, nepozvane korisnike.

Informaciono komunikacioni sistem (IKT) mi posmatramo u vidu životnog ciklusa sa sledećim fazama

  • Kupovina i konfiguracija opreme (Potrebno je kupiti, konfigurisati opremu, uspostaviti sigurnosne polise i kompletno srediti postojeće stanje, uz definisanje načina ponašanja korisnika u mreži.)
  • Održavanje i podrška (Potrebno je sistem nadalje održavati, ažurirati, pratiti i podržati.)
  • Unapređenje (Prema potrebama unapređivati informaciono komunikacioni sistem.)

Održavanje i podrška

Mi Vam održavamo sistem i odgovorni smo za IKT tehnologije u Vašoj kompaniji. Ugovor na godinu dana, sa mogućnošću produženja ili kako se dogovorimo.

Opis poslova održavanja i podrške

Održavanje opreme i IKT imovine velike vrednosti (ne mora da znači da ako oprema nije skupa, da nematerijalna imovina baze, podaci i tako dalje nije vredno) bi podrazumevalo:

  • Kompletnu brigu o svoj IKT imovini i imovini koja se nalazi na opremi.
  • Update svih komponenti, windowsa, uređaja itd.
  • Praćenje i podešavanje opreme sa optimalan rad.
  • Konsultacije za kupovina uređaja/softvera.
  • Adekvatno uspostavljanje mrežnih softvera u mrežnom okruženju.
  • Sva pitanja za bilo koji Device: Mobilni/Tablet/Računar Desktop/NoteBook/Server/Štampač/Ploter idu na proveru, konsultacije i odobrenje
  • Konsultacije za sva pitanja vezana za Telekome ili bilo koji Services Providere.
  • Konsultacije za sva pitanja bilo koje mrežne komunikacije, video nadzor, kabliranje i sve što se smatra IKT infrastrukturom.
  • Propisivanje i praćenje poštovanja polisa gde se smeštaju fajlovi, folderi, baze podataka i tome slično. Imovina u vidu različitog tipa podatka.
  • Briga o tome kada koja licenca, održavanje ističe i tome slično.
  • Neplanirani ispadi, usled nedostatka struje, prekinuti internet linkovi i podrška u tim slučajevima i kada sistem treba da se oporaviti od tih situacija
  • Vođenje računa o obezbeđenju kapaciteta infrastrukture u operativnom radu
  • Rešavanje svih nepoznatih problema koji se jave u radu
  • Preduzimanje preventivnih i korektivnih mera u cilju ispravnog funkcionisanja sistema u različitim operativnim situacijama.
  • Prioritetna podrška svim vidovima: Telefon, mejl, TeamViewer, dolazak na lokaciju.
  • I sve drugo u delokrugu IKT tehnologija nenavedeno

Unapređenje

Ovo se gleda recimo za 4-5 godina od definisanog trenutka.

Dajemo odgovore na pitanja šta bi bilo značajno da se unapredi prema operativnim-zakonskim potrebama, mogućnostima i raspoložim tehnologijama i pretnjama tada i do tada.

Komercijalni uslovi:

Mi dajemo ovde budžetske/procenjene cene, nisu 100% tačne, odstupaju na niže.

Način plaćanja:

  • Novi klijenti - avansno.
  • 30 dana nakon isporuke rešenja.
  • U 2 ili 3 rate.
  • Ili na neki način kako se napravi ugovor.

Sve cene se daju bez PDV-a u dinarima

Isporuka rešenja: do 30 dana od dana dogovora/ugovora/porudžbine.

Garancija na opremu je proizvođačka: 3 godine, za neke artikle postoji mogućnost produženja garancije, za neke artikle se plaćaju godišnje pretplate, za neke ništa.

Šta je rezultat gorenavedene opreme i radova:

  • Svi računari sigurno čisti, reinstalirani i povezani na Domen kontroler. Domen Kontroler je centralno mesto stema zaduženo za uspostavljanje identiteta I upravljanje svim objektima u mreži. (Objekat je računar, štampač, fajl, folder, start meni, isključivanje računara, program I tako dalje.)
  • Adekvatna podela resursa sistema prema konceptu. DB server – ovde idu samo baze podataka, AP server – svi koji pristupaju domaći SW/inostrane kompanije za setup, itd. Pristupaju AP server I rade šta treba, nema pristupa DB server I bazi podataka. DC – Domain Controler, BackUp Domain Controler, File Server – Najadekvatnije upravljanje fajl sistemom sa kontrolom prisutpa, evidencijom pristupa I tome slično.
  • Uspostavljen Claster – Sve je redudantno. Svaki server ima po dva napajanja. Po tri mrežne kartice  velikog propusnog opsega I tako dalje. Bilo koji hardver da se pokvari kompletan sistem nastavlja dalje sa produkcijom bez potrebe za intervencijom momentalno i downtime-om. Vi kao korisnik ne osećate u radu da se nešto pokvarilo, da tako pojednostavljno predstavim.
  • Virtuelizovana infrastruktura – Maksimalno iskorišćenje hardvera od strane vaših zaposlenih, prema potrebi I mogućnosti momentalno dodeljivanje potrebnih resursa serverima, nema kupovine non-stop komponenti za nadogradnju.
  • Upravljiva mrežna infrastruktura.
  • Upravljiva serverska infrastruktura.
  • BackUp kompletnog Sistema I aktivan nadzor uz upozoravanje i javljanje u predefinisanim slučajevima. Obezbeđenje infrastructure za proaktivno regovanje.
  • Centralizovano kontrolisanje, upravljanje, planiranje kompletne infrastructure.
  • Dodatna naponska zaštita za opremu.
  • DHCP server na vašoj opremi I pod vašom kontrolom. Ovo je servis koji raspodeljuje prema definisanom ospegu adrese Device-ima u mreži I bitno je da je kontrolisan od strane vas.
  • DNS server. Ovo je server koji vrši preslovljanje ip adresa u imena servera, I obrnuto I tom slično. je jako važno jer je ovaj servis osnova za bilo koju komunikaciju na relaciji device – internet I tome slično.
  • I mnoge druge benefiti I uspostavljeni servisi.

Potrudili smo se da Vam prezentujemo opcije I kvalitetno rešenje.

Na tržištu postoji dosta rešenja koja nude tako reći isto, ali postoji velika razlika u kvalitetu pružene usluge.

Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju

Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.

U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.

Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…