Rad sa podacima
Konkurentno filtriranje podataka po više kriterijuma, kao i određivanje opsega za filtriranje podataka.
Velike mogućnosti izveštajnog sistema, DataGrid, Print, Pivot, VisualInteligence, Integrate with Excel.
Izvoz podataka u Microsoft Word i Excel programe i mogućnost dalje obrade u njima; kao i PDF.
Copy iz programa - Paste bilo gde - tačne tabelarne strukture.
Jedinstven unos podataka – Unos se vrši samo jednom jednog podatka na jednom mestu, baza je relaciona pa se jedan podatak koristi na drugim lokacijama u sistemu.
Obezbeđene u aplikaciji svih elementarnih funkcionalnosti koje postoje u Excelu, isto tako na potrebnim mestima obezbeđene funkcionalnosti Worda (word i excel kontrole).
Pretraživanje podataka prema automatski „više pisama“ (ćirilično/latinično/engleski kod) na nivou kolone ili na nivou celog DataGrida. Svi vidovi pretrage prema tipu podatka su podržani uključujući logička i/ILI/NI/Nili relacije.
Sve što je propisano moguće je da se elektronski izveze i preda na dalju obradu. Korisnici podataka su PoreskaUprava, PoslovneBanke, APR, Projekti Trezora i ostali (virmani, pdv prijava, pd prijave, završni račun, glavna knjiga, RINO i drugo).
Zakonodavni aspekt
Programi su u potpunosti legalni i licencirani.
Softver se ažurno usklađuje sa zakonima Republike Srbije, pogotovu u domenu poreske politike, finansija i računovodstva.
Tehnološki aspekt
Jedinstvena baza podataka – Poslovni procesi su podržani programskim modulima koji dele zajedničku bazu podataka.
Mogućnost rada u mreži, bez doplate dodatnih licenci poslovnog softvera (LAN,VPN), Remote App.
Potvrda Microsofta o ispravnosti, kvalitetu i autentičnosti softverskog rešenja, Microsoft sertifikovan za okruženja buduće generacije Windows 8 i dalje.
Najnovijim informacionim tehnologijama realizovano rešenje.
Korišćenje mogućnosti višejezgarnog procesora i paralelizam u radu, sistem podržava i multiprocesiranje i multithreading na nivou generisanja zahtevnih izveštaja.
32 bit i 64 bit verzija aplikacije.
Softversko rešenje je realizovano kao Klijent/Server aplikacija.
Rad sa više modula istovremeno i rad više korisnika istovremeno/konkurentno – kretanje kroz menije različitih modula bez prekida započetih operacija.
Razmena podataka – Gde nema interneta na dislociranoj lokaciji, određene podatke moguće je distribuirano razmeniti sa centralnom lokacijom.
Softverski aspekt
Dostavljanje bitnih parametra za obračun putem Web servisa (minimalne i maksimalne osnovice za obračun doprinosa, neoporeziv iznos, kursna lista itd.).
Integrisana email infrastruktura u okviru aplikacije.
Mogućnost dorade programa prema specifičnim zahtevima korisnika.
Program je digitalno potpisan
Softver automatski obrađuje sve individualne transakcije bez obzira na lokaciju unosa i modul unosa, generišući integrisanu sliku finansijskog stanja preduzeća.
Softver ima direktan upit u bazu podataka NBS i preko tog linka preuzimaju se automatski sve valute i svi kursevi prema NBS za svaki dan.
Srpski jezik – Interfejs softvera može da se podesi u dva moda Ćirilično i Latinično, u svim oblastima: ekrani, dokumentacija srpski jezik je primarno zastupljen.
Više valutni sistem – Softver ima mogućnost rada sa više valuta u okviru jednog preduzeća.
Zajedničke funkcije/programske procedure modula – Programski moduli dele zajedničke funkcije.
Višejezičnost – Možemo kompletno softversko rešenje da „portujemo“ na željeni jezik imamo iskustva sa ruskim, turskim, engleskim , nemačkim, mađarskim.
Aplikacija je unicode.
Softver ima direktan upit u bazu podataka NBS preko PIB-a poslovnog partnera i omogućava proveru, status blokade i preuzimanje i korišćenje drugih generalnih parametara poslovnih partnera.
Softver omogućava vođenje X poslovnih godina u jednoj bazi podataka i sve je pod jednom ikonicom
Postoje šeme i protokoli za automatsko zatvaranje i otvaranje poslovnih knjiga i drugih periodičnih operacija
Sigurnosni aspekt
Evidencija promena – Sistem za logovanje može da vodi evidenciju na nivou koji korisnik je sa kog računara kog datuma u koje vreme koji podatak (insert/update/delete) koji je stari podataka – koji je novi podatak.
Korisnički nalog – Obezbeđuje formiranje radnog okruženja na nivou radnog mesta.
Na nivou dokumenata na formi postoji evidencija kada je koji korisnik pristupao kom dokumentu.
Postoji mogućnost kontrole pristupa nad podacima ne samo nad funkcionalnostima programa.
Postoji mogućnost pseudominizacije.
Skalabilnost – Softver ima mogućnost dodavanja novih klijenata u skladu sa potrebama.
Kontrola i prava pristupa – Svi moduli mogu da imaju zajedničku ili pojedinačnu kontrolu pristupa, Prava pristupa mogu da se uređuju od nivoa dugmeta do nivoa Modula sa stanjima (Access, Denied, ReadOnly, Invisible).
Postoji integracija AD (Aktivnim direktorijumom) sa ciljem uređenja pristupa funkcionalnostima i podacima.
Ostvarite pun potencijal softvera - adekvatnom implementacijom
Moguć je veliki stepen saradnje sa ciljem uspešne implementacije i primene u Vašim konkretnim potrebama.
Korisnički aspekt
Jednostavnost korišćenja aplikacije.
Korisničko definisanje izgleda aplikacije i sadržaja ekranskih formi.
Nezavisnost korisnika – Mi gledamo da vas osposobimo da što više i što kompletnije samostalno koristite softver u punom obimu.
Višegodišnje iskustvo u razvoju poslovnih programa implementirano module.
Gotovo softversko rešenje koje eksploatiše veliki broj korisnika preko 2.000, već skoro 20 godina.
Ažurno uputstvo za upotrebu ugrađeno u sam program; referencirano sa opcijama.
Komercijalni aspekt
Neograničen broj klijentskih računara, bez dodatnih troškova licenci.
Neograničen broj preduzeća, bez dodatnih troškova licenci.
U dinarima iskazana cena softvera.
Stabilne cene u dugom roku, za 10. godina samo jednom je promenjena cena.
Predvidiva saradnja - obaveštenje unapred 6. meseci.
Modularnost
Modularnost omogućava korisniku da programom pokrije samo one segmente poslovanja koje želi.
Mogućnost naknadnog dokupljivanja nedostajućih modula/opcija ili prelaska na viši nivo programa.
Podrška
Konsultacije telefonom i putem maila, izlazak na lokaciju korisnika, udaljena podrška.
Sertifikovana, stručna i referentna podrška u eksploataciji rešenja.
Više od 15 godina iskustva u pružanju podrške.
Nismo naišli na zahtev koji nismo uspeli da rešimo.
Integracioni aspekt
Pozitivna iskustva u integracijama sa proizvođačima drugih softverskih rešenja iz različitih oblasti.
Mogućnost integracije sa drugim softverima – Imamo modul koji brine o svemu u dugom roku, svi vidovi integracije su podržani (files, WebServices, itd.) u svim pravcima. (Na zahtev i pod kontrolom korisnika, Bez zahteva i kontrole korisnika).
Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju
Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.
U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.
Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…