SRB

O poslovnom softveru

Rad sa podacima

  • Konkurentno filtriranje podataka po više kriterijuma, kao i određivanje opsega za filtriranje podataka.
  • Velike mogućnosti izveštajnog sistema, DataGrid, Print, Pivot, VisualInteligence, Integrate with Excel.
  • Izvoz podataka u Microsoft Word i Excel programe i mogućnost dalje obrade u njima; kao i PDF.
  • Copy iz programa - Paste bilo gde - tačne tabelarne strukture.
  • Jedinstven unos podataka – Unos se vrši samo jednom jednog podatka na jednom mestu, baza je relaciona pa se jedan podatak koristi na drugim lokacijama u sistemu.
  • Obezbeđene u aplikaciji svih elementarnih funkcionalnosti koje postoje u Excelu, isto tako na potrebnim mestima obezbeđene funkcionalnosti Worda (word i excel kontrole).
  • Pretraživanje podataka prema automatski „više pisama“ (ćirilično/latinično/engleski kod) na nivou kolone ili na nivou celog DataGrida. Svi vidovi pretrage prema tipu podatka su podržani uključujući logička i/ILI/NI/Nili relacije.
  • Sve što je propisano moguće je da se elektronski izveze i preda na dalju obradu. Korisnici podataka su PoreskaUprava, PoslovneBanke, APR, Projekti Trezora i ostali (virmani, pdv prijava, pd prijave, završni račun, glavna knjiga, RINO i drugo).

Zakonodavni aspekt

  • Programi su u potpunosti legalni i licencirani.
  • Softver se ažurno usklađuje sa zakonima Republike Srbije, pogotovu u domenu poreske politike, finansija i računovodstva.

Tehnološki aspekt

  • Jedinstvena baza podataka – Poslovni procesi su podržani programskim modulima koji dele zajedničku bazu podataka.
  • Mogućnost rada u mreži, bez doplate dodatnih licenci poslovnog softvera (LAN,VPN), Remote App.
  • Potvrda Microsofta o ispravnosti, kvalitetu i autentičnosti softverskog rešenja, Microsoft sertifikovan za okruženja buduće generacije Windows 8 i dalje.
  • Najnovijim informacionim tehnologijama realizovano rešenje.
  • Korišćenje mogućnosti višejezgarnog procesora i paralelizam u radu, sistem podržava i multiprocesiranje i multithreading na nivou generisanja zahtevnih izveštaja.
  • 32 bit i 64 bit verzija aplikacije.
  • Softversko rešenje je realizovano kao Klijent/Server aplikacija.
  • Rad sa više modula istovremeno i rad više korisnika istovremeno/konkurentno – kretanje kroz menije različitih modula bez prekida započetih operacija.
  • Razmena podataka – Gde nema interneta na dislociranoj lokaciji, određene podatke moguće je distribuirano razmeniti sa centralnom lokacijom.

Softverski aspekt

  • Dostavljanje bitnih parametra za obračun putem Web servisa (minimalne i maksimalne osnovice za obračun doprinosa, neoporeziv iznos, kursna lista itd.).
  • Integrisana email infrastruktura u okviru aplikacije.
  • Mogućnost dorade programa prema specifičnim zahtevima korisnika.
  • Program je digitalno potpisan
  • Softver automatski obrađuje sve individualne transakcije bez obzira na lokaciju unosa i modul unosa, generišući integrisanu sliku finansijskog stanja preduzeća.
  • Softver ima direktan upit u bazu podataka NBS i preko tog linka preuzimaju se automatski sve valute i svi kursevi prema NBS za svaki dan.
  • Srpski jezik – Interfejs softvera može da se podesi u dva moda Ćirilično i Latinično, u svim oblastima: ekrani, dokumentacija srpski jezik je primarno zastupljen.
  • Više valutni sistem – Softver ima mogućnost rada sa više valuta u okviru jednog preduzeća.
  • Zajedničke funkcije/programske procedure modula – Programski moduli dele zajedničke funkcije.
  • Višejezičnost – Možemo kompletno softversko rešenje da „portujemo“ na željeni jezik imamo iskustva sa ruskim, turskim, engleskim , nemačkim, mađarskim.
  • Aplikacija je unicode.
  • Softver ima direktan upit u bazu podataka NBS preko PIB-a poslovnog partnera i omogućava proveru, status blokade i preuzimanje i korišćenje drugih generalnih parametara poslovnih partnera.
  • Softver omogućava vođenje X poslovnih godina u jednoj bazi podataka i sve je pod jednom ikonicom
  • Postoje šeme i protokoli za automatsko zatvaranje i otvaranje poslovnih knjiga i drugih periodičnih operacija

Sigurnosni aspekt

  • Evidencija promena – Sistem za logovanje može da vodi evidenciju na nivou koji korisnik je sa kog računara kog datuma u koje vreme koji podatak (insert/update/delete) koji je stari podataka – koji je novi podatak.
  • Korisnički nalog – Obezbeđuje formiranje radnog okruženja na nivou radnog mesta.
  • Na nivou dokumenata na formi postoji evidencija kada je koji korisnik pristupao kom dokumentu.
  • Postoji mogućnost kontrole pristupa nad podacima ne samo nad funkcionalnostima programa.
  • Postoji mogućnost pseudominizacije.
  • Skalabilnost – Softver ima mogućnost dodavanja novih klijenata u skladu sa potrebama.
  • Kontrola i prava pristupa – Svi moduli mogu da imaju zajedničku ili pojedinačnu kontrolu pristupa, Prava pristupa mogu da se uređuju od nivoa dugmeta do nivoa Modula sa stanjima (Access, Denied, ReadOnly, Invisible).
  • Postoji integracija AD (Aktivnim direktorijumom) sa ciljem uređenja pristupa funkcionalnostima i podacima.

Ostvarite pun potencijal softvera - adekvatnom implementacijom

  • Moguć je veliki stepen saradnje sa ciljem uspešne implementacije i primene u Vašim konkretnim potrebama.

Korisnički aspekt

  • Jednostavnost korišćenja aplikacije.
  • Korisničko definisanje izgleda aplikacije i sadržaja ekranskih formi.
  • Nezavisnost korisnika – Mi gledamo da vas osposobimo da što više i što kompletnije samostalno koristite softver u punom obimu.
  • Višegodišnje iskustvo u razvoju poslovnih programa implementirano module.
  • Gotovo softversko rešenje koje eksploatiše veliki broj korisnika preko 2.000, već skoro 20 godina.
  • Ažurno uputstvo za upotrebu ugrađeno u sam program; referencirano sa opcijama.

Komercijalni aspekt

  • Neograničen broj klijentskih računara, bez dodatnih troškova licenci.
  • Neograničen broj preduzeća, bez dodatnih troškova licenci.
  • U dinarima iskazana cena softvera.
  • Stabilne cene u dugom roku, za 10. godina samo jednom je promenjena cena.
  • Predvidiva saradnja - obaveštenje unapred 6. meseci.

Modularnost

  • Modularnost omogućava korisniku da programom pokrije samo one segmente poslovanja koje želi.
  • Mogućnost naknadnog dokupljivanja nedostajućih modula/opcija ili prelaska na viši nivo programa.

Podrška

  • Konsultacije telefonom i putem maila, izlazak na lokaciju korisnika, udaljena podrška.
  • Sertifikovana, stručna i referentna podrška u eksploataciji rešenja.
  • Više od 15 godina iskustva u pružanju podrške.
  • Nismo naišli na zahtev koji nismo uspeli da rešimo.

Integracioni aspekt

  • Pozitivna iskustva u integracijama sa proizvođačima drugih softverskih rešenja iz različitih oblasti.
  • Mogućnost integracije sa drugim softverima – Imamo modul koji brine o svemu u dugom roku, svi vidovi integracije su podržani (files, WebServices, itd.) u svim pravcima. (Na zahtev i pod kontrolom korisnika, Bez zahteva i kontrole korisnika).

Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju

Kontaktiraćemo Vas i dogovorićemo termin, način i druge detalje pružanja D4S rešenja i podrške.

U dogovorenom terminu rešavamo Vaš zahtev.

Kvalitetu pruženih usluga u višedecenijskoj saradnji svedoče reči naših korisnika… više pogledajte OVDE…